Mobiliteitsgarantie: bijstand in geval van een technisch defect
Technische bijstand

Mobiliteitsgarantie: bijstand in geval van een technisch defect

technische bijstand

Een wagen die stilvalt door plotse technische pech, het kan altijd voorkomen. Maar is uw Audi ingeschreven na 1 april 1989, goed onderhouden door een erkende Audi Service Partner en volgens de voorschriften van de constructeur? Dan geniet u ongeacht de leeftijd van uw wagen van de mobiliteitsgarantie:

  • 24/7 bijstand
  • Als het nodig is, slepen we uw wagen naar de Audi Service Partner die u verkiest, behalve in het buitenland (dichtstbijzijnde Audi Service Partner)
  • Is uw wagen niet meteen weer rijklaar, dan hebt u gedurende max. 5 dagen recht op een vervangwagen (eventueel ook nog tijdens het weekend of een aansluitende feestdag)
  • Wilt u liever ter plaatse op uw wagen wachten, als alternatief voor de vervangwagen, dan kunt u samen met uw passagiers genieten van een verblijf van max. 5 nachten in een hotel (ontbijt inbegrepen)
  • Wilt u uw reis voortzetten, dan betalen we u de trein- of vliegkosten tot € 450 terug
  • Komt u uw Audi na de herstellingen opnieuw afhalen, dan komen wij voor € 500 tussen in de kosten die daarmee gepaard gaan
  • Ook vergoed: taxikosten, trein- of buskosten van max. € 80, telefoon- of parkeerkosten van max. € 30 en dringende leveringskosten voor een onderdeel dat niet ter plaatse beschikbaar is
*
Met ‘pech’ bedoelen we een Audi die niet op eigen kracht naar een werkplaats geraakt of waarvan de fabriek beslist heeft dat hij om technische of veiligheidsredenen niet meer kan rijden. Deze wagen moet daarom gedepanneerd of getakeld worden. Zonder pech is het dus niet mogelijk een beroep te doen op de Mobiliteitsgarantie of op Audi Assistance.

Audi Assistance komt ook tussen in de volgende gevallen: maximaal één lekke band (zonder noodzaak om de velg te vervangen), olietekort, koelvloeistoftekort, verkeerde brandstof of brandstofpech, platte accu, schade door knaagdieren, sleutel- of slotproblemen, tekort aan AdBlue, ruitenwisservloeistof of defect aan pinkers of lichten, ramen, dak of kap die niet kunnen gesloten worden, defect aan alarm of andere beveiligingssystemen waardoor normaal rijden niet mogelijk is.

Deze tussenkomst is uitsluitend beperkt tot depannage ter plaatse of takeling naar de erkende Audi verdeler die de klant verkiest. Bij tussenkomst voor een lekke band takelen we de wagen naar de dichtstbijzijnde Audi verdeler indien het niet mogelijk is om de klant ter plaatse te helpen. Alle andere diensten van de Mobiliteitsgarantie, zoals de vervangwagen en de dekking van gelijk welke andere kost, zijn dus uitgesloten.