e-tron GT quattro > e-tron GT > Audi België
Audi e-tron GT quattro in rear view

Audi e-tron GT quattro

Pure sportiviteit en progressieve luxe

Audi e-tron GT quattro in side view

Een iconisch ontwerp

Het design van de Audi e-tron GT quattro² is de ultieme belichaming van elektrische mobiliteit, met tegelijk het onmiskenbare Audi DNA.

Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.

Audi e-tron GT quattro cockpit

Focus op de esthetiek van een dynamische rijstijl

Het interieur van de Audi e-tron GT quattro² biedt een overvloed aan praktische ruimte voor dagelijks gebruik, met materialen van de hoogste kwaliteit.

Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.

Audi e-tron GT quattro roof

Breng de ruimte binnen

Het panoramisch glazen dak met glanzend zwarte afwerking geeft een enorm gevoel van ruimte in het interieur.

Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.

Manufacture Böllinger Höfe

Vooruitgang aangedreven door passie

Deze elektrisch aangedreven Gran Turismo wordt geproduceerd in de Böllinger Höfe-fabriek, dicht bij Neckarsulm, waar oog voor detail steeds hand in hand gaat met nauwkeurigheid en kwaliteit.

Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.

Vermogen

350

kW

Acceleratievermogen (0-100 km/h)

4.1

s

Oplaadsysteem

800

volt

Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.

Ideeën creëren de toekomst.

De verhoudingen van deze GT – laag, breed, met een lange wielbasis – maken duidelijk dat deze wagen sportiviteit met dagelijks gebruikscomfort combineert. Het sculpturale ontwerp van het koetswerk straalt kracht en prestaties uit.

Audi e-tron GT quattro design

Expressieve accenten

Optimale aerodynamische lijnen worden functionele details, van de intelligente luchtinlaten vooraan tot de geventileerde wielkasten en de opvallende achterdiffusor. Afhankelijk van de rijsituatie kan de aerodynamica actief worden aangepast.

Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.

Audi e-tron GT quattro roof
 

Nieuwe opties voor vrijheid

Dankzij het panoramisch glazen dak haalt u de horizon binnen in het rijkelijk verlichte interieur.

Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.

In een notendop: vier deuren, vijf zitplaatsen

De Audi e-tron GT quattro² is een modern toonbeeld van vooruitgang. Hij straalt sportiviteit, exclusiviteit en comfort uit. De sportzetels vooraan met geïntegreerde hoofsteunen bieden ook verstevigde flanken voor laterale steun in de bochten en bij sportief rijgedrag.

Audi e-tron GT quattro cockpit

Digitalisering op maat

Navigeer, communiceer, zoek informatie op of geniet van de uitgebreide reeks infotainmentopties, met behulp van een fascinerend bedieningsconcept.

Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.

Audi e-tron GT quattro rear seats
 

Een rij zetels achterin

De prominente buitenste achterzetels benadrukken het sportieve karakter.

Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.

Audi e-tron GT quattro rear detail

Welkom in het moderne autotijdperk

De ontwerpers kozen voor grondstofefficiënte materialen. Het interieur is bijvoorbeeld volledig vrij van leder.

Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.

Een nieuwe manier van opladen

De lithium-ionbatterij van 800 V, die in het vlakke onderstel verwerkt is, biedt absolute topprestaties, zowel voor het opladen als voor het rijden. In combinatie met het recuperatiesysteem biedt ze een bereik tot 487 km volgens de WLTP-meetprocedure.

Energie voor 100 km opgeladen in

5

min

Batterij 80% opgeladen in

22,5

min

Bereik (WLTP)

487

km

Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.

Audi e-tron GT quattro charging in public
 

Snel opladen³

De prestaties van de Audi e-tron GT quattro² zijn ook duidelijk bij het opladen: standaard tot 270 kW bij laadstations met 800 volt. Het duurt ongeveer 5 minuten om voldoende vermogen op te laden voor de volgende 100 km. In zo’n 22,5 minuten raakt de batterij van 5% weer opgeladen tot ongeveer 80%.

Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.

Audi e-tron GT quattro charging at home

Thuis opladen⁴

De Audi e-tron GT quattro² kan thuis worden opgeladen met een standaard laadvermogen van 11 kW (wisselstroom – AC). Voor sneller opladen met 22 kW thuis is het optionele e-tron-laadsysteem vereist, in combinatie met de in de wagen gemonteerde lader van 22 kW (AC).

Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.

Meer informatie
Audi e-tron GT quattro charging in public
 

Openbaar opladen

De e-tron Charging Service⁵ combineert één kaart, één contract, één toegang, over de landsgrenzen heen. Deze dienst biedt toegang tot meer dan 167.000 laadpunten op de openbare weg in 26 Europese landen.

Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.

Het quattro-systeem heruitgevonden

De volledig variabele quattro-aandrijving in combinatie met de elektrische motoren zorgt ervoor dat het vermogen intelligent wordt verdeeld over de individuele wielen. Wanneer er voldoende tractie is, wordt het vermogen voornamelijk naar de vooras gestuurd.

Sound

Het geluid van de e-tron GT quattro²

Een boeiend akoestisch statement.

Onze nieuwsbrief

De volgende grote mijlpaal op weg naar de mobiliteit van de toekomst werd zopas onthuld. Ontvang exclusieve informatie over de Audi e-tron GT quattro² met onze nieuwsbrief.

FAQ

Lees onze FAQ betreffende de reservatie van de Audi e-tron GT quattro.

Audi e-tron GT quattro rear view
1
De CO₂-emissie en verbruikswaarden worden alleen ter indicatieve titel gegeven. Het is mogelijk dat de waarden die zijn opgegeven voor een specifieke configuratie van een voertuig verschillen van de waarden die worden weergegeven op het gelijkvormigheidsattest bij aflevering van het voertuig. Bovendien kan dit eventuele verschil de krachtens de toepasselijke wetgeving (sociaal, fiscaal, enz.) verschuldigde bedragen mogelijks beïnvloeden. Contacteer uw verdeler voor alle informatie over de fiscaliteit van uw voertuig.
2
Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); Gecombineerde CO₂-emissies in g/km¹: 0. De cijfers over het elektriciteitsverbruik en de CO₂ uitstoot in de bereiken zijn afhankelijk van de uitrusting die voor het voertuig is gekozen.
3
De laadtijd van de batterij varieert al naargelang verschillende factoren zoals de omgevingstemperatuur, het gebruik van andere landenspecifieke connectoren en het gebruik van de preconditioning-functie (bv. airconditioning van het voertuig vanop afstand). Bij het gebruik van connectoren voor thuisgebruik beperkt het e-tron-laadsysteem de laadcapaciteit.
4
Voor opladen op wisselstroom (AC) beveelt Audi aan om de batterij met zijn hoge voltage op te laden via industriële stopcontacten, in laadstations of via een muurbox. Dit is efficiënter en veel sneller dan het opladen via een gewoon stopcontact thuis. Vermijd om uw voertuig regelmatig thuis op te laden via gewone stopcontacten en het mobiele Compact-oplaadsysteem indien u toegang hebt tot een industrieel stopcontact met wisselstroom (AC) of een openbaar laadstation (AC of DC). De laadcapaciteit hangt af van het type netstroomconnector, de spanning van het land en het aantal beschikbare fasen van het stroomnet, en van de elektrische installatie van de gebruiker. De capaciteit kan dus lager zijn in bepaalde gevallen.
5
De e-tron Charging Service kan enkel worden gebruikt voor de elektrische modellen van het merk Audi (geldig voertuigidentificatienummer vereist). Toegang in heel Europa: De e-tron Charging Service is beschikbaar in 26 Europese landen. Er zijn plannen voor de verruiming van het aanbod naar andere landen. Het aantal beschikbare laadpunten groeit gestaag maar varieert van land tot land en hangt af van de mate waarin de bestaande infrastructuur wordt uitgebreid. Er is geen vast recht op toegang tot alle laadpunten in een bepaald land. AUDI AG biedt geen garanties voor de werking, beschikbaarheid, laadcapaciteit en andere eigenschappen van de laadinfrastructuur. De locatie-informatie over het aantal laadpunten wordt regelmatig bijgewerkt. Er is geen verplichting om volledige informatie te verstrekken. De klantenkaart voor de e-tron Charging Service kan pas 24 uur na de activering van de kaart op het netwerk gebruikt worden. Tijdens de eerste 24 uur kan de kaart, waar mogelijk, met lokale beperkingen gebruikt worden. De authenticatie via de myAudi-app (QR-code op het laadpunt) vereist een actieve radio- en internetverbinding. Deze authenticatiemethode is niet op alle laadpunten beschikbaar. De prijzen zijn geharmoniseerd in de verschillende Europese landen maar kunnen verschillen van de prijs in Duitsland. De meest recente prijs- en contractinformatie voor uw land is terug te vinden op www.e-tron.charging-service.audi. Wanneer u een e-tron Charging Service-contract afsluit, worden enkel de kosten voor de elektriciteit aangerekend. Audi neemt gedurende het eerste jaar de maandelijkse kosten voor het transmissietarief op zich. Na het eerste jaar wordt het contract automatisch met 12 maanden verlengd (zonder kennisgeving) en zijn de maandelijkse kosten van toepassing. Alle informatie over de prijzen en voorwaarden is terug te vinden op www.e-tron.charging-service.audi.