Energieverbruik (gecombineerd): 18,4-17,5 kWh/100 km. CO₂-uitstoot (gecombineerd): 0 g/km. CO₂-uitstootklasse: A.
Bij HPC-laadpalen (High Power Charging) laadt u de accu van de Audi SQ6 e-tron in ongeveer 21 minuten van 10 tot 80% op. Ander voorbeeld: zo'n 10 minuten snelladen leveren u tot wel 250 extra kilometers op.
Een groot bereik, een indrukwekkende acceleratie, een uitstekende tractie en een zeer goede stabiliteit. Allemaal te danken aan de elektrische quattro-vierwielaandrijving – de Audi SQ6 e-tron* is niet alleen indrukwekkend tijdens het rijden, maar ook tijdens het snelladen.
De Audi SQ6 e-tron* introduceert een nieuw interieurconcept met boven- en onderelementen. Door de gelaagde opzet en toonaangevende materialen met speciale S-aankleding is sprake van een strakke uitstraling.
Het trendsettende design van de Audi SQ6 e-tron combineert de krachtige uitstraling van een SUV met een vooruitstrevende sportiviteit, die dankzij de S-aankleding extra goed tot zijn recht komt.
Energieverbruik (gecombineerd): 18,4-17,5 kWh/100 km. CO₂-uitstoot (gecombineerd): 0 g/km. CO₂-uitstootklasse: A.
Bij HPC-laadpalen (High Power Charging) laadt u de accu van de Audi SQ6 e-tron in ongeveer 21 minuten van 10 tot 80% op. Ander voorbeeld: zo'n 10 minuten snelladen leveren u tot wel 250 extra kilometers op.
Een groot bereik, een indrukwekkende acceleratie, een uitstekende tractie en een zeer goede stabiliteit. Allemaal te danken aan de elektrische quattro-vierwielaandrijving – de Audi SQ6 e-tron* is niet alleen indrukwekkend tijdens het rijden, maar ook tijdens het snelladen.
CO₂-uitstoot (gecombineerd): 0 g/km. CO₂-uitstootklasse: A.
Het hart van het voertuig is de 800-volt* lithium-ion batterij die indrukwekkende prestaties biedt – zowel tijdens het opladen als tijdens het rijden.
Focust u op dynamiek, comfort of energiebesparing onderweg? Met Audi drive select bepaalt u zelf het karakter van uw wagen. De adaptieve S-luchtvering* regelt de voertuighoogte en demping om de rijdynamiek te verbeteren en tegelijkertijd het rijcomfort op een hoog niveau te houden.
Geniet van meer trekkracht dankzij de volledig elektrische quattro-aandrijving. En ervaar een vrijwel geruisloze acceleratie met een vermogen tot 360 kW*.
Energieverbruik (gecombineerd): 18,4-17,5 kWh/100 km. CO₂-uitstoot (gecombineerd): 0 g/km. CO₂-uitstootklasse: A.
Focust u op dynamiek, comfort of energiebesparing onderweg? Met Audi drive select bepaalt u zelf het karakter van uw wagen. De adaptieve S-luchtvering* regelt de voertuighoogte en demping om de rijdynamiek te verbeteren en tegelijkertijd het rijcomfort op een hoog niveau te houden.
Geniet van meer trekkracht dankzij de volledig elektrische quattro-aandrijving. En ervaar een vrijwel geruisloze acceleratie met een vermogen tot 360 kW*.
Energieverbruik (gecombineerd): 18,4-17,5 kWh/100 km. CO₂-uitstoot (gecombineerd): 0 g/km. CO₂-uitstootklasse: A.
Focust u op dynamiek, comfort of energiebesparing onderweg? Met Audi drive select bepaalt u zelf het karakter van uw wagen. De adaptieve S-luchtvering* regelt de voertuighoogte en demping om de rijdynamiek te verbeteren en tegelijkertijd het rijcomfort op een hoog niveau te houden.
Met zijn brede kleurenspectrum informeert en assisteert het interactielicht – een dynamische lichtstrip onder de voorruit die deel uitmaakt van het sfeerverlichtingspakket plus*,* – niet alleen de bestuurder in specifieke situaties*. Het licht animeert ook het interieur op indrukwekkende wijze.
De afgebeelde sportzetels plus voorin zijn met Dinamica-microvezel3 en leder bekleed en afgewerkt met stiksels in ruitpatroon en expressrode contraststiksels. De zetels geven optimale zijdelingse steun. Zwarte Dinamica-microvezel op dashboard, portieren en middenarmsteun maakt de sportieve beleving compleet.
Het nieuwe ontwerp van de bovenste en onderste interieurelementen creëert een royaal ruimtegevoel en verbindt alle zones met hoogwaardige materialen.
16 luidsprekers vullen het interieur met 3D-geluid. Daarbovenop zijn er nog twee extra luidsprekers in de hoofdsteun van de bestuurder en twee in de hoofdsteun van de passagier vooraan*,*. Zo ontstaan persoonlijke geluidszones om intieme telefoongesprekken te voeren en navigatie-instructies te krijgen in alle discretie.
Opmerking: het beeld toont de Audi Q6 e-tron*.
Met zijn brede kleurenspectrum informeert en assisteert het interactielicht – een dynamische lichtstrip onder de voorruit die deel uitmaakt van het sfeerverlichtingspakket plus*,* – niet alleen de bestuurder in specifieke situaties*. Het licht animeert ook het interieur op indrukwekkende wijze.
De afgebeelde sportzetels plus voorin zijn met Dinamica-microvezel3 en leder bekleed en afgewerkt met stiksels in ruitpatroon en expressrode contraststiksels. De zetels geven optimale zijdelingse steun. Zwarte Dinamica-microvezel op dashboard, portieren en middenarmsteun maakt de sportieve beleving compleet.
U kan de Audi assistent* activeren door een knop in te duwen op het stuur of door de woorden “Hey Audi” uit te spreken. Voor bepaalde terugkerende taken, zoals het aanpassen van de zetelverwarming, worden automatisch routines aangemaakt en voorgesteld om te activeren.
Opmerking: het beeld toont de Audi Q6 e-tron*.
Een primeur bij Audi: ervaar de futuristische oled schermen, bestaande uit de Audi virtuele cockpit plus (11,9") en het MMI-middendisplay (14,5"). In combinatie met het MMI-display voor de passagier vooraan (10,9") kunnen navigatie en entertainment afzonderlijk van elkaar bediend worden.
De bedieningsunit in het bestuurdersportier met soft-touch bediening maakt deel uit van het nieuwe interieurontwerp. Stel verschillende functies intuïtief in met slechts een zachte aanraking.
Opmerking: het beeld toont de Audi Q6 e-tron*.
U kan de Audi assistent* activeren door een knop in te duwen op het stuur of door de woorden “Hey Audi” uit te spreken. Voor bepaalde terugkerende taken, zoals het aanpassen van de zetelverwarming, worden automatisch routines aangemaakt en voorgesteld om te activeren.
Opmerking: het beeld toont de Audi Q6 e-tron*.
Een primeur bij Audi: ervaar de futuristische oled schermen, bestaande uit de Audi virtuele cockpit plus (11,9") en het MMI-middendisplay (14,5"). In combinatie met het MMI-display voor de passagier vooraan (10,9") kunnen navigatie en entertainment afzonderlijk van elkaar bediend worden.
De bedieningsunit in het bestuurdersportier met soft-touch bediening maakt deel uit van het nieuwe interieurontwerp. Stel verschillende functies intuïtief in met slechts een zachte aanraking.
Opmerking: het beeld toont de Audi Q6 e-tron*.
U kan de Audi assistent* activeren door een knop in te duwen op het stuur of door de woorden “Hey Audi” uit te spreken. Voor bepaalde terugkerende taken, zoals het aanpassen van de zetelverwarming, worden automatisch routines aangemaakt en voorgesteld om te activeren.
Opmerking: het beeld toont de Audi Q6 e-tron*.
Opmerking: het beeld toont de Audi Q6 e-tron*.
Opmerking: het beeld toont de Audi Q6 e-tron*.
Opmerking: het beeld toont de Audi Q6 e-tron*.
De dynamische achterkant oogt gespierd, zonder een lijntje te veel. Ook de doorlopende lichtstrook is onderdeel van het progressieve Audi design. Het zwarte exterieurpakket* zorgt met antracietgrijze Audi-ringen voor sportieve accentueringen.
Door het hoge front, de markante bumperpartijen en de wielkastverbredingen komt de auto zelfverzekerd over. De in carrosseriekleur afgewerkte Singleframe wordt geflankeerd door ledkoplampen plus.
Deze premium SUV oogt krachtig dankzij de hoge schouderlijn, het ver naar achteren doorlopende dak en de grote wielbasis. Remzadels met S-logo’s en spiegelkappen in een matte chroomkleur benadrukken de sportiviteit. In combinatie met het zwarte exterieurpakket* zijn zwarte spiegelkappen inbegrepen.
De dynamische achterkant oogt gespierd, zonder een lijntje te veel. Ook de doorlopende lichtstrook is onderdeel van het progressieve Audi design. Het zwarte exterieurpakket* zorgt met antracietgrijze Audi-ringen voor sportieve accentueringen.
Door het hoge front, de markante bumperpartijen en de wielkastverbredingen komt de auto zelfverzekerd over. De in carrosseriekleur afgewerkte Singleframe wordt geflankeerd door ledkoplampen plus.
Gecombineerd stroomverbruik: 18.4–17.5 kWh/100 km. Gecombineerde CO₂-uitstoot: 0 g/km. CO₂-uitstootklasse: A.
Een nieuw lichtdesign komt tot leven met de digitale lichtsignaturen van de Matrix ledkoplampen* en de oled-achterlichten*,*. Daarnaast zijn er nog zes andere combinaties van dagrijverlichting en achterlichtsignatuur* mogelijk, te activeren in het MMI of de myAudi app*,*.
Gecombineerd stroomverbruik: 18.4–17.5 kWh/100 km. Gecombineerde CO₂-uitstoot: 0 g/km. CO₂-uitstootklasse: A.
De dynamische lichtsequentie van de coming home/leaving home-functie maakt een progressief statement. Ook de lichtstrip over de volledige achterkant is bijzonder indrukwekkend.
Gecombineerd stroomverbruik: 18.4–17.5 kWh/100 km. Gecombineerde CO₂-uitstoot: 0 g/km. CO₂-uitstootklasse: A.
Gecombineerd stroomverbruik: 18.4–17.5 kWh/100 km. Gecombineerde CO₂-uitstoot: 0 g/km. CO₂-uitstootklasse: A.
Een nieuw lichtdesign komt tot leven met de digitale lichtsignaturen van de Matrix ledkoplampen* en de oled-achterlichten*,*. Daarnaast zijn er nog zes andere combinaties van dagrijverlichting en achterlichtsignatuur* mogelijk, te activeren in het MMI of de myAudi app*,*.
Gecombineerd stroomverbruik: 18.4–17.5 kWh/100 km. Gecombineerde CO₂-uitstoot: 0 g/km. CO₂-uitstootklasse: A.
De dynamische lichtsequentie van de coming home/leaving home-functie maakt een progressief statement. Ook de lichtstrip over de volledige achterkant is bijzonder indrukwekkend.
Gecombineerd stroomverbruik: 18.4–17.5 kWh/100 km. Gecombineerde CO₂-uitstoot: 0 g/km. CO₂-uitstootklasse: A.
Gecombineerd stroomverbruik: 18.4–17.5 kWh/100 km. Gecombineerde CO₂-uitstoot: 0 g/km. CO₂-uitstootklasse: A.
De achterbank is 40:20:40 gedeeld neerklapbaar. Met alle rugleuningen omlaag groeit het bagagevolume van 514 tot 1.517 liter.
Onder de voorklep zit een grote frunk met een inhoud van 64 liter. Handig voor het opbergen van de laadkabel.
De achterbank is 40:20:40 gedeeld neerklapbaar. Met alle rugleuningen omlaag groeit het bagagevolume van 514 tot 1.517 liter.
Onder de voorklep zit een grote frunk met een inhoud van 64 liter. Handig voor het opbergen van de laadkabel.
Geniet van langeafstandsritten dankzij de uitstekende actieradius en intelligente navigatie met de e-tron routeplanner* met automatische berekening van laadstops. Het recuperatiesysteem kan worden gebruikt om energie terug te winnen - zowel bij het uitrollen als bij het remmen.
Gecombineerd stroomverbruik: 18.4–17.5 kWh/100 km. Gecombineerde CO₂-uitstoot: 0 g/km. CO₂-uitstootklasse: A.
Bij HPC-laadpunten is een snellaadvermogen van maximaal 270 kW (DC) mogelijk. Zo kan er voldoende elektriciteit geladen worden om het bereik met maximaal 250 km te verhogen in 10 minuten. De laadstatus van de hoogspanningsbatterij kan in ongeveer 21 minuten van 10% naar 80% gaan.*
Dankzij Plug & Charge* kan u uw wagen eenvoudig op alle compatibele laadpunten opladen. Start het laadproces gewoon door de laadkabel in te steken en beëindig het door hem uit te trekken. De authenticatie en betalingen vinden automatisch plaats – zonder een kaart of app.
Gecombineerd stroomverbruik: 18.4–17.5 kWh/100 km. Gecombineerde CO₂-uitstoot: 0 g/km. CO₂-uitstootklasse: A.
Geniet van langeafstandsritten dankzij de uitstekende actieradius en intelligente navigatie met de e-tron routeplanner* met automatische berekening van laadstops. Het recuperatiesysteem kan worden gebruikt om energie terug te winnen - zowel bij het uitrollen als bij het remmen.
Gecombineerd stroomverbruik: 18.4–17.5 kWh/100 km. Gecombineerde CO₂-uitstoot: 0 g/km. CO₂-uitstootklasse: A.
Bij HPC-laadpunten is een snellaadvermogen van maximaal 270 kW (DC) mogelijk. Zo kan er voldoende elektriciteit geladen worden om het bereik met maximaal 250 km te verhogen in 10 minuten. De laadstatus van de hoogspanningsbatterij kan in ongeveer 21 minuten van 10% naar 80% gaan.*
Dankzij Plug & Charge* kan u uw wagen eenvoudig op alle compatibele laadpunten opladen. Start het laadproces gewoon door de laadkabel in te steken en beëindig het door hem uit te trekken. De authenticatie en betalingen vinden automatisch plaats – zonder een kaart of app.
Gecombineerd stroomverbruik: 18.4–17.5 kWh/100 km. Gecombineerde CO₂-uitstoot: 0 g/km. CO₂-uitstootklasse: A.
© 2024 D’Ieteren Automotive SA/NV Alle rechten voorbehouden