Tobania trekt alle blikken naar zich toe met de Audi A1 Sportback

Audi Magazine

Jezelf als dynamische onderneming in de kijker plaatsen, overal waar je voorbijkomt met de wagen? Een koud kunstje voor de specialisten van het Belgische Tobania, een snelgroeiend Business & Technology Consulting bedrijf. Een vloot van 50 knalgele, premium uitgeruste Audi A1 Sportback modellen is hierbij het geheime wapen bij uitstek.

Tobania trekt alle blikken naar zich toe met de Audi A1 Sportback
Professionele aanpak

100% Belgisch

“Tobania is een 100% Belgisch bedrijf dat actief is in IT, en waar ondertussen een 1000-tal mensen aan de slag zijn. We begeleiden onze klanten in digitale transformatie, agile projecten en project management. Bovendien bouwen we software op maat, die we gaan testen en ondersteunen, en vervolgens de data gebruiken,” vertelt Chief Marketing Officer Dimitri Poels. “Geel is een heel belangrijke kleur voor Tobania. Wij vallen graag op, zowel in het straatbeeld als op het web. Het is ook een heel frisse kleur qua employer branding. Om jonge en dynamische mensen een fijne wagen aan te bieden, was deze Audi A1 Sportback de perfecte keuze.”

Professionele aanpak

Professionele aanpak

Irina Buelens, Operations Manager bij Tobania, vult aan: “Tobania staat voor het leveren van premium service aan haar klanten. Wij hebben er dan ook voor gekozen om ook binnen mobiliteit te werken met premium automerken voor onze medewerkers. Bij Audi verliep de samenwerking met zowel de leverancier als de invoerder bijzonder vlot. Ons dossier werd door beide partijen steeds professioneel behandeld, en dat heeft ertoe geleid dat we met het volste vertrouwen gekozen hebben om met Audi in zee te gaan voor de aankoop van onze 50 poolwagens.”

Bij de officiële overhandiging van de 50 sleutels treffen we een bijzonder trotse Filip Copmans, die dit hele dossier in goede banen hielp leiden vanuit zijn functie als Fleet Manager bij Audi Belgium:

“Audi streeft steeds een langetermijnrelatie na met haar fleetklanten. We krijgen vanuit die optiek veel applaus voor onze duidelijke, consistente en transparante fleetpolitiek. In de veranderende wereld vandaag - waarin elektrificatie en multimobiliteit de bovenhand beginnen te nemen - gaan we inzetten op diepgaande TCO-gebaseerde analyse en advisering van onze klanten.”

War on talent

War on talent

De keuze van Tobania voor de Audi A1 Sportback is volgens Philip Copmans een uitstekende beslissing, aangezien deze wagen heel wat emotionele én rationele redenen verenigt:

“De Audi A1 Sportback is al meerdere jaren een gevestigde waarde als starterswagen binnen de consultancywereld. Zijn dynamische premium karakter speelt daar zeker een belangrijke rol in. Het is een wagen die jonge mensen kan aantrekken, en dat is in de “war on talent” een niet te onderschatten voordeel. Ten tweede heeft het premium karakter ook een positief effect op de restwaarde, wat ervoor zorgt dat de leaseprijs daalt. Bovendien combineert de 1.0 benzinemotor onder de motorkap lage gebruikskosten met een goede fiscaliteit, en dat creëert een voordelige situatie op het vlak van de Total Cost of Ownership.”

Op maat van Tobania

Op maat van Tobania

Voor Tobania was het belangrijk om de wagens een premium uitrusting te geven en herkenbaar te maken. Hiervoor werd de corporate identity van het bedrijf ten volle uitgespeeld in de look.

Anton Moons, Business Relations Manager bij Auto Natie Group, legt uit: “Je kan er niet omheen: deze wagens zijn onmiskenbaar 100% Tobania. Daarvoor zorgt natuurlijk de gele kleur en de bestickering op de deuren en de achterruit. Maar we hebben ook gewerkt met gepersonaliseerde accessoires, zoals de centercaps op de velgen met het logo van Tobania. Dit maakt deze wagens echt uniek. Daarnaast zijn ze zeer premium uitgerust, wat mogelijk gemaakt wordt door het optiebeleid van Audi. We selecteerden een Audi A1 Sportback Business Edition, waarbij alle features rond navigatie, connectiviteit en veiligheid voorzien zijn. Daarnaast zijn er de LED-koplampen die voor extra veiligheid zorgen, mooie sportieve lichtmetalen velgen, en een duotone kleur met een zwart dak en een geel koetswerk. Hiermee zijn ze echt helemaal af!”

Een enthousiaste Dimitri Poels besluit: “Iedereen is ontzettend tevreden bij de nieuwe bestuurders. We zien alleen maar blije gezichten, dus top gedaan!”

00:00 | 00:00

Misschien bent u ook geïnteresseerd in deze artikels