“De nieuwe Audi A3 Sportback past perfect bij onze medewerkers”

Audi Magazine

Het adviesbureau KPMG en Audi lijken in veel opzichten op elkaar. Beide merken zijn leiders in hun branche en staan ​​synoniem voor uitmuntendheid en efficiëntie. Hun talent wordt overal ter wereld erkend. Hun compatibiliteit lijkt dan ook voor de hand liggend. In België bouwden de twee bedrijven een goede relatie op, zoals blijkt uit een recente bestelling van bedrijfswagens.

“De nieuwe Audi A3 Sportback past perfect bij onze medewerkers”
KMPG Audi A3 Sportback

Op een regenachtige dag staan 35 KPMG-medewerkers te glunderen. En terecht, want vandaag mogen ze hun nieuwe bedrijfswagen in ontvangst nemen. Een primeur op zich, want het is de nieuwste versie van de Audi A3 Sportback, die recent op de markt kwam. Stijn Trappeniers, Fleet Administrator bij KPMG, geeft aan dat de wagen hem meteen aansprak. “De Audi A3 Sportback kreeg een volledig nieuw design en past perfect bij het type wagen dat we onze senior medewerkers willen aanbieden.”

Tom Seykens, Audi Brand Manager van D'Ieteren Car Centers, is het daarmee eens. “De nieuwe Audi A3 Sportback is ideaal voor bedrijven. Hij biedt al het beste op de markt qua connectiviteit, zuinige motoren, design... Ideaal voor de KPMG-medewerkers, dus.”

Transparante samenwerking, wederzijds begrip

Transparante samenwerking, wederzijds begrip

De twee partners zitten duidelijk op dezelfde golflengte. En zoals in elke relatie, is communicatie de sleutel. Een goede dialoog is namelijk essentieel voor het opbouwen van een wagenpark. “Elke klant is anders, hun medewerkers zijn anders,... Er zijn zoveel verschillende factoren die invloed hebben op de keuze van wagens en formules. Dat moet eerst allemaal goed geanalyseerd worden voor de configuratie van de wagen”, legt Tom Seykens uit.

Een goede basis voor een langdurige samenwerking. “De communicatie verloopt heel transparant”, bevestigt Stijn Trappeniers. “We hebben een zeer goede relatie, die veel verder gaat dan alleen het bestellen en leveren van de wagens. Audi is een heel toegankelijk merk, het hele jaar door, dus de opvolging is uitstekend.”

De eerste indruk kan tellen

De eerste indruk kan tellen

De medewerkers van KPMG zien hun nieuwe wagen bij de verdeler voor het eerst ‘in het echt’. Christophe ziet meteen het verschil met de vorige generatie. “Het is een hele mooie evolutie, vooral het interieur is heel geslaagd.” Collega Sébastien is fan van het design. “De voorkant valt echt op”, vindt hij. Hij ziet zichzelf al achter het stuur zitten. “Ik sta te popelen om de nieuwe technologieën uit te testen, die hebben me echt omver geblazen toen de wagen werd gepresenteerd. Ik doe veel kilometers, zo’n 20.000 per jaar, dus ik ben heel blij dat er een cruise control-functie is, een touchscreen, Apple CarPlay... Rijcomfort vind ik erg belangrijk.”

Voor Nicolas roept het merk Audi warme herinneringen op. “In mijn familie zijn er veel Audi fans, dus ik ben heel blij dat ik er vandaag ook eentje heb”, zegt hij trots. “Bovendien staat Audi symbool voor elegantie, kwaliteit en betrouwbaarheid ... Een beetje zoals wij bij KPMG.” Naast de knappe looks van de wagen, waardeert Nicolas in het bijzonder de uitrusting die hij heeft, en dan vooral de connectiviteit. “Je kunt je smartphone aansluiten, Waze bekijken op het touchscreen ... Alles is heel intuïtief en eenvoudig.”

Twee leveringen

Twee leveringen kort na elkaar

Deze 35 nieuwe Audi A3 Sportback TDI’s voegen zich bij een eerste levering van 35 andere wagens van hetzelfde model, eerder dit jaar. Een echt teken van vertrouwen van KPMG in de knowhow van het merk met de vier ringen.

Ontdek de Audi Financial Services

Misschien bent u ook geïnteresseerd in deze artikels

  • Addestino_Header_1920x1080.jpg
    “Service en advies worden belangrijker dan ooit voor bedrijfswagens”
    Lees het artikel
  • audi-fod-1920x1080_Header.jpg
    Functions on demand: rust uw Audi uit volgens uw behoeften
    Lees het artikel
  • HEADER.jpg
    De Audi S3 Sportback en Audi S3 Berline: twee sportwagens die hun erfenis eer aandoen
    Lees het artikel